ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197665Ключові слова:
Інформаційні технології, професійна підготовка, інтелектуальна й соціальна активність, особистісна діяльність, інформаційна компетенція.Анотація
У статті розглядаються система підготовки майбутніх учителів до використання інформаційних технологій у професійній діяльності та методи організації навчально-пізнавальної діяльності в умовах комп’ютеризації суспільства. Доведено, що проблемні ситуацій в педагогічному процесі є одним зі способів актуалізації суб’єктної позиції особистості майбутнього вчителя під час формування в нього готовності до використання ІКТ у професійній діяльності. Обґрунтовано процес суб’єктного перетворення особистості майбутнього вчителя професійної підготовки, який розглядається на різних етапах формування готовності студента до використання ІКТ у майбутній професійній діяльності.
Посилання
Андреев В. И. Педагогика творческого саморазвития. Инновационный курс / В. И. Андреев. – Казань : Изд-во КГУ, 1996. – 566 с.
Богданова Д. А. Телекомунікації в школі / Д. А. Богданова // Інформатика і освіта. – 1998. – № 2. – С. 35–43.
Кузнецов А. А. Базовый курс информатики / А. А. Кузнецов // Информатика и образование. – 1997. – № 1. – С. 12–17.
Матюшкин А. М. Проблемныеситуации в мышлении и обучении / А. М. Матюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – 168 с.
Профессиональная педагогика : учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям. – М. : Ассоциация «Профессиональное образование», 1997. – 512 с.