РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНИХ ВНЗ: ОСНОВНА МЕТА КУРСІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Костянтин Рибачук

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197666

Ключові слова:

Мультимедійні засоби, оперативна пам’ять, інтерактивне навчання, креативність мислення.

Анотація

Стаття присвячена розгляду ролі самостійної роботи студентів при навчанні іноземних мов у немовному ВНЗ. Автором враховуються нові парадигми вищої освіти, спрямовані на підготовку фахівців високого рівня, а також беруться до уваги існуючі проблеми: брак аудиторних годин і не завжди достатній рівень володіння іноземною мовою на момент вступу до ВНЗ. Розкривається також, що сьогодні знання іноземної мови є показником готовності фахівця до здійснення діяльності в межах не тільки своєї країни, але і в інших державах, оскільки партнерство із зарубіжними країнами все більше і більше входить в наше життя.

Посилання

Абашєва Є. До питання про самостійну роботу студентів, що поглиблено вивчають іноземну мову в немовному ВНЗ / Є. Абашєва // Інститут транспорту і зв’язку. – 2012. – С. 221–223.

Болонська декларація. Зона європейської вищої освіти. Спільна заява європейських міністрів освіти [Електронний ресурс]. – Болонья, 19 червня 1999. – Режим доступу : http://www.evro-vector.narod.ru/DeclaratsiyaEvroEdu.htm.

Ковалевський І. Організація самостійної роботи студента / І. Ковалевський // Вища освіта. – 2006. – Вип. 1. – С. 114–115.

Подстахова А. В. Мовна освіта як компонент професійної підготовки юриста / А. В. Подстахова // Гуманітарні та соціально-економічні науки на межі століть. – Килими : КГТА, 2011. – C. 200–211.

Практичні аспекти реалізації багаторівневої системи освіти в технічному університеті / Ю. В. Попов, В. М. Підлісний, В. І. Садовніков та ін. – С. : НІІВО, 2011. – Вип. 9. – С. 4–21.

##submission.downloads##

Як цитувати

Рибачук, К. (2020). РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНИХ ВНЗ: ОСНОВНА МЕТА КУРСІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197666

Номер

Розділ

Статті