РОЛЬ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ В ІНДИВІДУАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ МАРШРУТІ УЧНІВ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Олена Савицька

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197668

Ключові слова:

Індивідуальний освітній маршрут, індивідуалізація навчання, елективний курс, профільне навчання.

Анотація

Упровадження компетентнісного підходу в освіті, особистісного розвитку та індивідуалізації навчання потребує додаткових форм і методів організації навчання з технології в старшій школі. У статті визначені роль та місце елективного курсу з технології в індивідуальному освітньому маршруті учнів технологічного профілю.

Посилання

Липова Л. Профільне навчання: теорія і практика / Л. Липова, П. Замаскіна, П. Малишев // Студії: педагогіка і психологія. – 2006. – С. 3–5.

Концепція профільного навчання в старшій школі // Освіта України. – 2003. – № 42–43. – C. 8–9.

Якиманская И. С. Личностно ориентированное обучение в современной школе / И. С. Якиманская. – М. : Сентябрь, 2000. – 112 с.

Липова Л. Теорія і практика здійснення профільного навчання в середній загальноосвітній школі / Людмила Липова // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2008. – № 5. – С. 32–37.

##submission.downloads##

Як цитувати

Савицька, О. (2020). РОЛЬ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ В ІНДИВІДУАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ МАРШРУТІ УЧНІВ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197668

Номер

Розділ

Статті