ІНДИВІДУАЛЬНО-ВІКОВІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197675Ключові слова:
Професійно-графічна підготовка, вікові особливості, психологічні закономірності, графічна культура, умови формування графічної культури.Анотація
У статті розглянуті питання можливості оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів технологій на основі визначених індивідуально-вікових та психологічних закономірностей формування графічної культури в процесі вивчення нарисної геометрії та креслення.
Посилання
Арнольдов А. И. Введение в культурологию / Арнольдов А. И. – М. : НАКиОЦ, 1993. – 349 с.
Вышнепольский И. С. Методика преподавания черчения / И. Вышне-польский, Л. Тржецяк. – М. : Профтехиздат, 1962. – 231 с.
Лагунова М. В. Теория и практика формирования графической культуры студентов в высшем техническом учебном заведении : дис. … доктора пед. наук / М. В. Лагунова – Н. Новгород, 2002. – 564 с.
Ломов Б. Ф. Формирование графических знаний и навыков у учащихся / Б. Ф. Ломов. – М. : Политиздат, 1959. – 267 с.
Ройтман И. А. Методика преподавания черчения / И. А. Ройтман. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2000. – 240 с.
Тхоржевський Д. О. Методика трудового і професійного навчання та викладання загальнотехнічних дисциплін / Д. О. Тхоржевський. – К. : Вища шк., 1992. – 334 с.