ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197677Ключові слова:
Професійна освіта, інженерно-педагогічна освіта, інноваційні технології, професійно-технічні навчальні заклади.Анотація
В статті розкривається сучасний стан та аналізуються проблемні питання професійної освіти на державному та регіональному рівні. Визначаються деякі негативні чинники, що заважають розвитку системи ПТО та трудових якостей її випускників.
Посилання
Ничкало Н. Профтехосвіта і ринок праці: старі й нові проблеми / Н. Ничкало // Пед. газета. – 2005. – № 12. – С. 8.
Ніколаєнко С. Інноваційний розвиток профтехосвіти / С. Ніколаєнко // Проф.-техн. освіта. – 2007. – № 3. – С. 5–7.
Ничкало Н. Ринок праці і проблеми модернізації підготовки кваліфікованих робітників / Н. Ничкало // Проф.-техн. освіта. – 2004. – № 1. – С. 4–12.
Беляева А. П. Дидактические принципы профессиональной подготовки в профтехучилище : метод. пособ. [для работников профтех-образования] / А. П. Беляева. – М. : Высшая шк., 1991. – 201 с.
Кругликов Г. И. Настольная книга мастера производственного обучения : учеб. пособие [для студ. сред. проф. образования] / Г. И. Кругликов. – М. : Изд. центр «Академия», 2006. – 272 с.
Радкевич В. Дослідницькі засади діяльності педагога професійної школи / В. Радкевич // Проф.-техн. освіта. – 2006. – № 4. – С. 5–7.
Гаврилюк О. Сучасні технології навчання – оновлення освітнього процесу в профтехучилищі / О. Гаврилюк // Рід. шк. – 2000. – № 12. – С. 32–35.
Концепція розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в Україні // Проф.-техн. освіта. – 2004. – № 3. – С. 2–5.