ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197683Ключові слова:
Учитель технологій, проектно-художня діяльність, моделювання і проектування одягу.Анотація
У статті розглядаються дидактичні особливості шляхів покращення професійної підготовки майбутніх учителів технологій до моделювання і проектування одягу за умови впровадження в навчальний процес розроблених авторських програм для студентів спеціалізації конструювання і моделювання одягу з урахуванням запровадження сучасних інноваційних технологій у ВНЗ та вимог освітньої галузі «Технологія».
Посилання
Ермалаева-Томина Л. Б. Психология художественного творчества : учебное пособие для вузов / Л. Б. Ермалаева-Томина. – М. : Академический Проект: Культура, 2005. – 304 с.
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О. М. Коберника, Г. В. Терещука. – Тернопіль – Умань, 2007. – 208 с.
Кларин М. В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических школах / Кларин М. В. – М. : Педагогика, 1995. – 108 с.
Мороз О. Г. Педагогіка і психологія вищої школи : навч.-метод. посібник [для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрантів] / Мороз О. Г. – К. : НПУ, 2003. – 268 с.
Тэтхем К. Дизайн в моде. Моделирование одежды. Принципы, практика, техника: подробное руководство для дизайнера одежды / Кэролайн Тэтхем, Джулиан Симен ; [пер. с англ. О. Ю. Змеевой]. – М. : РИПОЛ класик, 2006. – 144 с.
Хуторской А. В. Педагогическая инноватика – рычаг образования [Электронный ресурс] / Хуторской А. В. – Режим доступа : http://eidos.ru/journal/2005/0910-19.htm.