ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197686Ключові слова:
Викладач, підготовка фахівців, технологічна освіта, вища школа, принципи навчання, компетенції.Анотація
У статті розглядаються теоретичні основи підготовки викладачів методики навчання технології і загальнотехнічних дисциплін у вищих педагогічних учбових закладах України, проаналізовані основні принципи і зміст професійної підготовки магістрів технологічної освіти.
Посилання
Загальноєвропейський простір вищої освіти – досягнення цілей : Комюніке Конференції міністрів країн Європи, відповідальних за сферу вищої освіти (м. Берген, 19–20 трав. 2005 р.) // Вища школа. – 2005. – № 4. – С. 20–25.
Закон України «Про вищу освіту», прийнятий 17 січня 2002 р. № 2984-111 // Відомості Верховної Ради України. – 2002. – № 20. – С. 134.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.
Про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту) : лист М-ва освіти і науки України від 25.04.2001 р. № 1/9-168 // Законодавчі та нормативні акти про освіту в Україні / упор. В. Г. Небабін. – К., 2001. – Т. 13. – С. 660–666.
Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка, – К. : Освіта України, 2008. – 274 с.