МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197694Ключові слова:
Мотивація навчання, іноземна мова, студенти, мотиви, потреби.Анотація
У статті розглядається основна складова оволодіння іноземною мовою студентів немовних спеціальностей – мотивація навчання, аналізується феномен мотивації навчання іноземній мові з позиції виокремлення її різновидів і рівнів.
Посилання
Бородіна Г. І. Щодо проблеми формування стійкої мотивації до вивчення іноземної мови у студентів інженерних спеціальностей / Г. І Бородіна // Вісник ХНУ. – № 22. – 2013. – С. 59–66.
Бородина Г. И. Приёмы проблемного обучения в профессионально ориентированном учебнике для интенсивного обучения чтению на иностранном языке / Г. И. Бородина // Сб. науч. трудов МГЛУ. – Вып. 449. – М., 2000. – С. 43–51.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
Гремитських Г. М. Змістові характеристики мотивації студентів немовних спеціальностей до вивчення іноземної мови / Г. М. Гремитських. – Запоріжжя : [Б. в.], 2009. – № 3(56). – 479 с.
Знанецкая Е. Н. Проблемы мотивации обучения иностранному языку в высшей школе / Е. Н. Знанецкая, В. Э. Райлянова // Вісник Запорізького національного університету. – 2012. – № 2(18). – С. 87–91.
Коваленко В. П. Проблема мотивації вивчення іноземної мови та лінгвокультурологічний аспект / В. П. Коваленко, Г. Г. Папура // Вісник ЛНУ ім. Тараса Шевченка. – 2013. – № 14(273). – С. 117–120.
Маркова А. К. Формирование интереса к учению у школьников / под ред. А. К. Марковой. – М. : Педагогика, 1986. – 191 с.
Тарнопольський О. Б. Методика навчання студентів вищих навчальних закладів письма англійською мовою / О. Б. Тарнопольський, С. П. Кожушко. – Вінниця : Нова книга, 2008. – 287 с.
Якобсон П. М. Психологические проблемы мотивации поведения человека / П. М. Якобсон. – М. : Просвещение, 1988. – 224 с.
Crookes G. Motivation: Reopening the Research Agenda / G. Crookes, R. Schmidt // Language Learning. – 1991. – № 41. – P. 469–512.
Dornyei Z. Motivation and Motivating in the Foreign Language Classroom / Z. Dornyei // The Modern Language Journal. – 1994. – № 3. – P. 273–284.
Gardner R. C. Social Psychology and Second Language Learning: The Role of Attitudes and Motivation / R. C. Gardner. – London : Edward Arnold, 1985. – 355 p.