ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ВИХОВАННЯ У СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ КУЛЬТУРИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197697Ключові слова:
Зміст, форми, методи, культура міжособистісних взаємин, студентська молодь, виховний процес.Анотація
У статті визначено зміст, форми і методи виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин. Охарактеризовано організаційно-методичне забезпечення, що охоплює сукупність таких форм і методів як: лекції, семінари, практичні заняття, диспути, дискусії, дебати, групова робота, рольові та ділові ігри, різноманітні вправи, розв’язання проблемних ситуацій тощо, яке забезпечує оволодіння системи знань, поглядів, переконань щодо норм і цінностей культури міжособистісних взаємин; формування емоційно-позитивного ставлення до культури міжособистісних взаємин, мотивації на її надбання; розвиток умінь і навичок дотримання культури взаємин у міжособистісному спілкуванні та орієнтації на їх застосування у повсякденні.
Посилання
Витек К. Проблемы супружеского благополуччя : [пер. с чешск. / общ. ред. и предисл. Мацковского М. С.] / К. Витек. – М. : Прогресс, 1988. – 144 с.
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : [підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури] / Світлана Сергіївна Вітвицька. – К. : Центр навч. літ-ри, 2006. – 384 с.
Крутій К. Місце інтерактивних методів навчання педагогів у здійсненні мовленнєвого розвитку дошкільників / К. Крутій // Луганський Вісник. – 2004. – № 10. – С. 140–143.
Лисенко А. Мозаїка інтерактивних методів навчання в системі роботи вчителя-словесника / А. Лисенко, Н. Авраменко // Українська література. – 2005. – № 7. – С. 31–35.