ПРОЕКТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197700Ключові слова:
Інтерактивне навчання, компетентність, інтерактивні методи навчання, модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам.Анотація
У статті проаналізовано розробку та обґрунтування моделі інтерактивного навчання хімічним дисциплінам на основі компетентнісного підходу в системі підготовки майбутнього вчителя хімії. Відносно інтерактивного навчання хімічним дисциплінам сформульовані концептуальні положення. Показано, що теоретична модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам є системою взаємозв’язаних один з одним структурно-функціональних компонентів: цільового, змістовного, процесуального, результативно-оцінного, діяльності суб’єктів інтерактивного навчання в освітньому середовищі навчання хімічним дисциплінам. Також в модель включені теоретико-методологічні основи інтерактивного навчання хімічним дисциплінам.
Посилання
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посіб.] / Дичківська І. М. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
Кратасюк Л. М. Інтерактивні методи навчання: Розвиток комунікативних і мовленнєвих умінь / Людмила Миколаївна Кратасюк // Дивослово. – 2004. – № 10. – С. 2–11.
Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі : навчальний посібник / [Гончаренко С. У., Олійник П. М., Федорченко В. К. та ін.] ; за ред. С. У. Гончаренка, П. М. Олійника. – К. : Вища школа, 2003. – 323 с.
Пометун О. Енциклопедія інтерактивного навчання / Олена Іванівна Пометун. – К., 2007. – 142 с.
Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : науково-методичний посібник / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.
Інтерактивне навчання на уроках хімії / упоряд. Г. Мальченко, О. Каретникова. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128 с.