СТРУКТУРА, КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЖИТТЄВОЇ СТРАТЕГІЇ ЕСТЕТИКИ ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197701Ключові слова:
Життєва стратегія, естетика здоров’я, майбутній учитель фізичного виховання, структура, критерії, показники.Анотація
У статті подано авторське розуміння сутності життєвої стратегії естетики здоров’я майбутнього вчителя фізичного виховання, запропоновано її структуру, що складається з мотиваційно-ціннісного, когнітивно-організаційного та діяльнісно-регулятивного компонентів, позначених належним чином обґрунтованими критеріями й показниками.
Посилання
Адлер А. Смысл жизни / А. Адлер // Философские науки. – № 1. – 1998. – С. 15–26.
Дмитриев С. В. Эстетотерапия и артпластика в технологиях преподавания оздоровительной и адаптивной физической культуры / С. В. Дмитриев, Е. М. Каулина, Е. Н. Фомичева // Проблемы и перспективы развития физической культуры в России и странах ближнего зарубежья : сборник научных статей / под ред. В. Л. Крайника, П. Г. Воронцова. – Барнаул : АлтГПА, 2010. – С. 64–66.
Куницына В. Н. Межличностное общение / В. Н. Куницына, Н. В. Казаринова, В. М. Погольша. – СПб. : ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2003. – 320 с.
Мальцева В. В. Гармония телесности и духовности как условие здорового образа жизни [Электронный ресурс] / В. В. Мальцева. – Режим доступа : http://www.nauteh-journal.ru.
Маслоу А. Дальние пределы человеческой психики / А. Маслоу. – СПб.: Евразия, 2006. – 430 с.
Мейли Р. Структура личности / Р. Мейли // Экспериментальная психология / под ред. П. Фресса, Ж. Пиаже. – М., 1975. – С. 196−283.
Мир Г. Исцеление духа и тела. Духовное преодоление неизлечимого [Электронный ресурс] / Геннадий Мир. – Режим доступа : http://genmir.ru.
Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека / Карл Роджерс. – М. : Издательская группа «Прогресс», Универс, 1994. – 480 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии : в 2 т. / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989. – Т. 2. – 328 с.
Секач М. Ф. Психология здоровья : учебное пособие для высшей школы / М. Ф. Секач. – М. : Академический проект, 2003. – 192 с.
Современные концепции эстетического воспитания: теория и практика / за ред. Н. И. Киященко. – М. : ИФРАН, 1998. – 302 с.
Субетто А. И. Творчество, жизнь, здоровье и гармония (Этюды креативной онтологии) / А. И. Субетто. – М. : Логос, 1992. – 204 с.
Федій О. А. Функіонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога / О. А. Федій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – № 1(11). – 2011. – С. 380–389.
Франкл В. Э. Психотерапия на практике / В. Э. Франкл. – Спб : Речь, 2000. – 256 с.
Фромм Э. Мужчина и женщина / Э. Фромм. – М. : ACT, 1998. – 512 с.
Allport G. W. Pattern and growth of personality / G. W. Allport. – N.Y. : Holt, Rinehart and Winston, 1961. – 593 р.
Antonovsky A. Health, Stress and Coping / A. Antonovsky. – San Francisco : Jossey-Bass, 1979. – 225 р.