МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ТРАНСФЕРУ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197703Ключові слова:
Освіта, вища освіта, керівники системи вищої освіти, підготовка, трансфер технологій, інноваційна діяльність, післядипломна освіта, діяльність у сфері трансферу технологій, компетентності керівників системи вищої освіти.Анотація
Стаття присвячена визначенню основних рис моделі системи підготовки керівників системи вищої освіти, а саме – такої моделі, яка базуватиметься на підготовці керівників вищої школи України до ефективного управління інноваційними процесами. Управління інноваційними процесами має починатися з позитивних зрушень у системі вищої освіти і завдяки цьому надавати імпульс інноваціям у сфері економіки, та й в усьому суспільстві. Ядром такої підготовки є формування необхідних компетентностей щодо успішного регулювання діяльності у сфері трансферу технологій.
Посилання
Ващенко Л. М. Інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти / Л. М. Ващенко // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – № 1. – С. 37–40.
Луман Н. Поняття цілі і системна раціональність: щодо функції цілей у соціальних системах / Ніклас Луман ; [пер. з нім. М. Бойченка та В. Кебуладзе]. – К. : Дух і Літера, 2011. – 336 с.
Луман Н. Социальные системы. Очерк общей теории / Н. Луман ; [пер. с нем. И. Д. Газиева ; под ред. Н. А. Головина]. – СПб. : Наука, 2007. – 648 c.
Олійник В. В. Управління підвищенням кваліфікації працівників профтехосвіти в умовах трансформації суспільства / В. В. Олійник ; АПН України ; Ун-т менедж. освіти. – К., 2009. – 104 с.