РОЛЬ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Світлана Гончарова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197705

Ключові слова:

Теорія чисел, викладання математики, педагогічна компетентність, математичні знання і вміння, гуманітаризація освіти.

Анотація

У статті здійснено аналіз специфіки формування професійної компетентності студента – майбутнього вчителя математики засобами курсу «Теорія чисел». Розглянуто та обґрунтовано ключові постулати застосування інтегративного підходу до викладання математичних дисциплін з елементами системи педагогічної взаємодії. Показано, що застосування елементів теорії чисел сприяє поглибленню у студентів не лише математичної обізнаності, а й розвитку професійної педагогічної компетентності.

Посилання

Адольф В. А. Теоретические основы формирования профессиональной компетентности учителя : автореф. дис. на соиск. ученой степени д-ра пед. наук / В. А. Адольф. – М., 1998. – 21 с.

Алгебра и теория чисел (с приложениями) : избр. докл. семинара Н. Бурбаки : сб. ст. / пер. с англ. и фр. [А. Н. Кириллова и др.] ; под ред. А. И. Кострикина, А. Н. Паршина. – М. : Мир, 1987. – 271 с.

Аналитическая теория чисел : межвуз. сб. / Петрозавод. гос. ун-т им. О. В. Куусинена ; [отв. ред. Б. М. Широков и др.]. – Петрозаводск : [б. и.], 1986. – 93 с.

Андронов И. К. Математика действительных и комплексных чисел / И. К. Андронов ; под ред. Н. М. Матвеева. – М. : Просвещение, 1975. – 157 с.

Жмурова И. Ю. Технология интеграции в обучении алгебре и теории чисел бакалавра педагогического образования / И. Ю. Жмурова // Проблемы и перспективы развития образования : материалы междунар. науч. конф. (г. Пермь, апрель 2011 г.). Т. II. – Пермь : Меркурий, 2011. – С. 75–77.

Казачек Н. А. Математическая компетентность будущего учителя математики / Н. А. Казачек // Известия РГПУ им. А. И. Герцена. – 2010. – № 121. – С. 106–110.

Классическое введение в современную теорию чисел / пер. с англ. С. П. Демушкина ; под ред. А. Н. Паршина. – М. : Мир, 1987. – 416 с.

Овчарук О. В. Розвиток компетентнісного підходу: стратегічні орієнтири міжнародної спільноти / О. В. Овчарук // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К., 2004. – 111 с.

Пометун О. І. Запровадження компетентнісного підходу – перспективний напрям розвитку сучасної освіти / О. І. Пометун // Вісник. – 2004. – № 22. – Режим доступу : http:www.visnykOiatp.org.ua

Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу у навчанні з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : 13.00.02 / С. А. Раков. – Х., 2005. – 44 с.

Цимбал С. В. Синергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентів / С. В. Цимбал, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький // Нові технології навчання. – 2005. – Вип. 40. – С. 80–90.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гончарова, С. (2020). РОЛЬ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197705

Номер

Розділ

Статті