ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Ірина Дзюбенко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197709

Ключові слова:

Компетентність, компетентний учитель, компетентнісний підхід, пізнавально-інтелектуальна компетентність.

Анотація

У роботі розглянуті нові підходи щодо визначення понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «пізнавально-інтелектуальна компетентність». На їх основі мотивується необхідність вирішення питань компетентності майбутніх учителів шляхом її реалізації у вищих педагогічних навчальних закладах, а також виділяється професійна компетентність і умови, необхідні для її формування у вчителів в умовах інформаційного суспільства. Розкрито поняття пізнавально-інтелектуальної компетентності та її складових.

Посилання

Віаніс-Трофименко К. Підвищення професійної компетентності педагога / К Віаніс-Трофименко, Г. Лісовенко // Вид. група «Основа», 2007. – 176 с. (Б-ка журн. «Управління школою»; Вип. 7(55)).

Зязюн І. Краса педагогічної дії : навч. посібник / І. Зязюн, Г. Сагач. – К., 1997. – 302 с.

Крижко В. Антологія аксіологічної парадигми освіти : навч. посібн. / В. Крижко. – К. : Освіта України, 2005. – 440 с.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К і С», 2004. – 112 с.

Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі. – Ізмаїл : ІДТУ, 2007. – 236 с.

Пріма Р. Професійна мобільність майбутнього вчителя початкових класів : навч.-метод. посіб. / Р. Пріма. – Луцьк : РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. – 128 с.

Ушинський К. Вибрані твори : в 2-х т. / К. Ушинський. – К., 1983. – Т. 2. – С. 327.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дзюбенко, І. (2020). ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197709

Номер

Розділ

Статті