ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197712Ключові слова:
Професійне самовизначення, особистість, профвідбір, профорієнтація, проблема.Анотація
У статті здійснено загальну характеристику професійного самовизначення особистості, проаналізовано деякі аспекти його становлення. З’ясовано стан дослідженості наукової проблеми у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії, визначено особливості її розв’язання на сучасному етапі.
Посилання
Професійна діагностика / упорядник П. Гончаренко. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. – 120 с.
Вітковська О. І. Професійне самовизначення особистості і практичні аспекти професійної консультації / О. І. Вітковська. – К. : Науковий світ, 2001. – 92 с.
Головаха Е. И. Жизненная перспектива и профессиональное самоопределение молодежи / Е. И. Головаха. – К. : Наук. думка, 1988. – 142 с.
Ігнатюк О. А. Проблема професійного самовизначення особистості : теоретичний аспект / О. А. Ігнатюк // Наук. праці [Сер.: Педагогіка] : наук.-метод. журн. – Миколаїв, 2006. – 93 c.
Сазонов А. Д. Професійна орієнтація молоді / А. Д. Сазонов, Н. І. Калугін, А. П. Меньшиков. – М. : Вища школа 1989. – 272 с.
Професійне становлення та самовизначення особистості : навчальний посібник / уклад. В. В. Бербец. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – 132 с.