ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ОБДАРОВАНИМИ СТУДЕНТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197718Ключові слова:
Обдарованість, обдарований студент, викладач.Анотація
У статті розглядається проблема особливостей роботи викладачів вищих навчальних закладів з обдарованими студентами. Автор досліджує сутність поняття «обдарованість» з психологічного та педагогічного поглядів у вітчизняній та зарубіжній літературі. Важливе місце відводиться розкриттю особистісних якостей викладача, який працює з обдарованою молоддю.
Посилання
Антонова О. Є. Теоретико-методологічні засади навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах : дис. доктора пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / О. Є. Антонова. – Київ, 2008. – 540 с.
Есарева З. Ф. Методика викладання у вищій школі : навч. посіб. для студ. ВУЗів / Есарева З. Ф. – К. : Центр навч. літ., 2007. – 440 с.
Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / [за ред. В. О. Моляко, О. Л. Музики]. – Житомир : Вид-во Рута, 2006. – 320 с.
Педагогика и психология высшей школы : учебн. пособ. / под ред. Булановой-Топорковой М. В. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2002. – 544 с.
Рыбалка В. В. Определение понятий одаренности, таланта, гениальности личности: классические и современные методологические подходы / В. В. Рыбалка // Одаренный ребенок. –2011. – № 2. – С. 16–38.
Рабочая концепция одаренности [Електронный ресурс] / Богоявленская Д. Б. (отв. ред.), Шадриков В. Д. (науч. ред.), Бабаева Ю. Д., Брушлинский А. В., Дружинин В. Н., Ильясов И. И. и др. – Режим доступа : www. den-za-dnem. ru.
Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : підручник / Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. – К. : Знання-Прес, 2003. – 416 с.