АДАПТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Галина Коберник

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197724

Ключові слова:

Індивідуалізація навчання, адаптовані завдання, молодший школяр.

Анотація

В статті розкрито зміст понять «індивідуалізація навчання» та «адаптування завдань». Обгрунтовано, що ефективним засобом індивідуалізації навчання молодших школярів є адаптування завдань до рівня їх навчальних компетенцій. Визначені критерії адаптованості навчальних завдань та вплив цих завдань на розвиток особистості молодшого шкільного віку.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коберник, Г. (2020). АДАПТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197724

Номер

Розділ

Статті