КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО УРОКУ РІДНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ірина Кучеренко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197736

Ключові слова:

Сучасний урок української мови, аспекти навчання, лінгводидактичний підхід, зміст уроку, теоретичний, практичний, методичний змістовий компонент.

Анотація

У статті охарактеризовано специфіку категорійних лінгводи-дактичних понять «аспект» і «підхід», визначено на концептуальному рівні пріоритетні лінгводидактичні підходи до проектування змісту уроку української мови в основній школі, встановлено основні змістові компоненти уроку рідної мови, проектування яких здійснюється з урахуванням компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, когнітивно-комунікативного, системно-мовного, функційно-стилістичного підходів.

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К. ; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2002. – 1440 с.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти : Проект // Дивослово. – 2011. – № 7. – С. 20–27.

Мамчур Л. Перспективність і наступність у формуванні комунікативної компетентності учнів основної школи : монографія / Л. І. Мамчур. – Умань, 2012. – 449 с.

Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К., 2001.

Пентилюк М. Актуальні проблеми сучасної лінгводидаткики : збірник статей / Марія Іванівна Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2011. – 256 с.

Селевко Г. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 Т. / Герман Константинович Селевко. – Т. 1. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – 816 с.

Словник-довідник з української лінгводидактики : навчальний посібник / кол. авторів за ред. М. Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2003. – 149 с.

Щукин А. Лингводидактический словарь : более 2000 единиц / Анатолий Николаевич Щукин. – М. – Астрель : АСТ : Хранитель, 2008. – 746 с.

Омельчук С. «Підхід до навчання» як базова категорія сучасної лінгвістичної науки / С. Омельчук // Українська мова і література в школі. – 2013. – № 2. – С. 2–7.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кучеренко, І. (2020). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО УРОКУ РІДНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197736

Номер

Розділ

Статті