ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ: ПРИНЦИПИ ДОБОРУ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197737Ключові слова:
Управління, самостійна робота студентів, навчальні завдання, принципи, майбутні юристи.Анотація
Розглянуто проблему недостатньо дослідженого аспекту добору навчальних завдань у процесі управління самостійною роботою майбутніх юристів. Досліджено принципи, що визначають розумово орієнтований характер завдань самостійної роботи, їх кількісний та якісний добір, постійне формування та удосконалення навчальних та професійних умінь студентів, виконання ними творчих дій. Обґрунтовано значущість впровадження зазначених принципів у навчальний процес.
Посилання
Бесчастний В. М. Механізми державного управління розвитком вищих навчальних закладів системи МВС України: теорія, методологія та практика : монографія / В. М. Бесчастний. – Донецьк : Юго-восток, 2009. – 407 с.
Малихін О. В. Теоретико-методологічні засади організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів : дис. доктора пед. наук : 13.00.09 / О. В. Малихін. – Кривий ріг, 2009. – 504 с.
Кучерявий А. О. Проектування самостійної роботи студентів юридичних спеціальностей : навч. посіб. / А. О. Кучерявий, М. Л. Шелухін, В. В. Кадала та ін. ; за заг. редакцією А. О. Кучерявого. – Донецьк : ПП «ВД «Кальміус», 2013. – 200 с.
Солдатенко М. М. Теорія і практика самостійної пізнавальної діяльності : монографія / М. М. Солдатенко. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2006. – 198 с.
Яворська Г. Х. Соціально-професійна зрілість курсантів вищих закладів освіти МВС України : монографія / Г. Х. Яворська. – Одеса : ПЛАСКЕ ЗАТ, 2005. – 408 с.