ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ, ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ ДО ТУРИСТИЧНИХ ПОХОДІВ ТА ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Любов Малик

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197740

Ключові слова:

Туризм, подорожі, ресурси, туристична привабливість, підготовка менеджерів туризму, економіка, спортивний туризм.

Анотація

У статті висвітлено аспекти професійної підготовки менеджерів по туризму до туристично-рекреаційної діяльності, виховання любові в учасників туристичних походів до рідного краю, фахової підготовки до спортивних походів учнівської та студентської молоді. Зокрема, розглянуті всі необхідні умови для здійснення туристичного походу.

Посилання

Вачевський М. В. Маркетинг формування професійної компетенції : підручник / М. В. Вачевський. – К. : Професіонал, 2005. – 512 с.

Винокуров В. К. Безопасность в альпинизме / В. К. Винокуров, А. С. Левин., И. А. Мартынов. – М. : Физкультура и спорт, 1983. – 348 с.

Дядечко Л. П. Економіка туристичного бізнесу : навч. посіб. / Л. П. Дядечко. – К. : ЦУЛ. 2007. – 224 с.

Зайчук Г. М. Управління маркетинговою діяльністю в туристичній галузі / Г. Зайчук. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2010. – 154 с.

Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні / В. Ф. Кифяк. – Чернівці : Книги-ХХІ, 2003. – 300 с.

Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг / О. О. Любіцева. – К. : Альтерпрес, 2003. – 436 с.

Малик Л. О. Теорія і методика підготовки майбутніх фахівців до туристично-рекреаційної індустрії у вищих навчальних закладах / Л. О. Малик // Молодь і ринок. – 2012. – № 6(89). – С. 43–48.

Малик Л. О. Економіка та організація формування маркетингової туристичної індустрії в Україні / Л. О. Малик. – Дрогобич : Коло, 2011. – 394 с.

Малик Л. О. Туризм та його сегментація за видами проведення турів та за місцем призначення / Л. О. Малик // Молодь і ринок. – 2013. – № 1(96).– С. 28–34.

Норовлянський О. Д. Шкільний туризм / О. Д. Норовлянський, В. Пустовойт. – К. : Шк. світ.2009. – 128 с.

Примаченко Н. М.Формування маркетингової культури у майбутніх вчителів технологій у процесі навчання основ підприємництва / Н. М. Примаченко. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2011. – 218 с.

Паньків Н. Туристичне ресурсознавство : навч. посіб. / Н. Паньків. – Львів : Український бестселер, 2011. – 238 с.

Правила проведення туристських подорожей з учнівською та студентською молоддю України. – К. : МОН України № 237 від 24.03. 2006 р.

Філіпов З. І. Спортивний туризм : навч. посіб. / З. І. Філіпов. – Дрогобич, Коло, 2010. – 344 с.

Щур Ю. В. Спортивно-оздоровчий туризм : навч. посіб. / Ю. В. Щур, О. Ю. Дмитрук. – К. : «Альтерпрес», 2003. – 232 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Малик, Л. (2020). ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ, ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ ДО ТУРИСТИЧНИХ ПОХОДІВ ТА ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197740

Номер

Розділ

Статті