ЗНАЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ З «БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ГУМАНІТАРІЇВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197751Ключові слова:
Гуманізація вищої освіти, безпека життєдіяльності, професійна галузь, фахівці-гуманітарії.Анотація
У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених для ефективного формування безпеки життєдіяльності в гуманітарних вищих навчальних закладах, змістовне наповнення дисциплін комплексу їх забезпечення необхідно гармонійно поєднувати з ідеями гуманізації навчального процесу.
Посилання
Коваль П. Роль гуманітарних дисциплін у вирішенні проблеми гармонійно розвиненої особистості / П. Коваль // Педагогічна майстерність як система професійно-мистецьких компетентностей : матеріали звітної наукової конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України за 2009 рік. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2010. – 306 с.
Пуляк О. В. Дидактичні засади професійної підготовки вчителів природничих дисциплін з безпеки життєдіяльності : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / Пуляк Ольга Володимирівна. – Кіровоград, 2006. – 199 с.
Агроекологія : навч. посібник / [О. Ф. Смаглій, А. Т. Кардашов, П. В. Литвак та ін.]. – К. : Вища освіта, 2006. – 671 с.
Агроекологія: теорія та практикум / [В. М. Писаренко, П. В. Писаренко, В. І. Перебийніс та ін.]. – Полтава : Інтер-Графіка, 2003. – 318 с.
Белова Е. К. Методологические основы дидактических технологий : [монографія] / Белова Е. К., Брюханова Н. А., Коваленко В. Э. – Х. : УИПА, 2008 – 132 с.
Сластенин В. А. Хрестоматия по педагогической аксиологии : учеб. пособие [для студ. высш. учеб. заведений] / В. А. Сластенин, Г. И. Чижакова. – М. : Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж : Издательство НПО «МОДЭК», 2005. – 480 с.
Чугуй Л. В. Аксіологічні засади формування змісту безпеки життєдіяльності як превентивний проект збереження професійного здоров’я майбутніх аграріїв / Л. В. Чугуй // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми, 2010. – № 1(3).