ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ У ПРОЦЕСІ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Тетяна Гензьора

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197817

Ключові слова:

Біологічна освіта, наукова картина світу, цілісні знання.

Анотація

У статті розглянуто проблему формування в учнів наукової картини світу у процесі біологічної освіти. Встановлено, що формування наукової картини світу спирається на вихідні філософські категорії, теорії та закони біологічної науки та систему методологічних принципів. Доведено, що формування наукової картини світу в учнів здійснюється відповідно до сучасних наукових уявлень про системність світу, природу, що являє собою ієрархічно побудовану систему, кожен елемент якої забезпечує зв’язки з системою вищого рівня на основі засвоєння цілісних знань школярів про фундаментальні закономірності природи.

Посилання

Ільченко В. Р. Освітня програма «Довкілля». Концептуальні засади інтеграції змісту природничо-наукової освіти / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз. – Київ; Полтава : ПОІПОПП, 1999. – 211 с.

Комиссаров Б. Д. Методологические проблеми школьного биологического образования / Б. Д. Комиссаров. – М. : Просвещение, 1991. – 160 с.

Степанюк А. В. Методологічні та теоретичні основи формування цілісності знань школярів про живу природу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / А. В. Степанюк. – К., 1999. – 36 с.

Носенко Е. Л. Картина світу як інтегруючий і гуманізуючий фактор у змісті освіти / Е. Л. Носенко // Педагогіка і психологія. – 1995. – №1. – С. 22–30.

Рибалко Л. М. Наступність у формуванні цілісних знань про живу природу в учнів 57 класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / Л. М. Рибалко. – К., 2008. – 24 с.

Степанюк А. В. До проблеми формування цілісних знань школярів про живу природу / А. В. Степанюк // Педагогіка і психологія. – 1997. – № 4. – С. 68–77.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гензьора, Т. (2020). ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ У ПРОЦЕСІ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197817

Номер

Розділ

Статті