ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ УСПІШНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197818Ключові слова:
Психолого-педагогічні умови, особистісно-орієнтоване навчання, вищі навчальні заклади.Анотація
У статті визначено основні психолого-педагогічні умови повноцінного і успішного функціонування собистісно-орієнтованої системи навчання у вищих навчальних закладах, розкрито роль та можливості такого підходу до навчання у процесі становлення особистості студента, впливу на формування його здатності до самовизначення і самореалізації.
Посилання
Корецька Л. В. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями : [навч.-метод. посіб. для сист. післядипл. освіти] / Л. В. Корецька, О. Е. Жосан. – Кіровоград : Вид-во Кіровоградського обл. інст. післядипл. пед. освіти ім. В. Сухомлинського, 2008. – 137 с.
Личностно ориентированное обучение : хрестоматия : для студентов гуманитарных факультетов высших учебных заведений / сост. Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская. – М. : СГУ, 2005. – 263 с.
Педагогічний словник / за ред. Ярмаченка М. Д. – К. : Пед. думка, 2001. – 516 с.
Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И. С. Якиманская. – М. : Сентябрь, 2000. – 176 с.