ЗДОБУТКИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІКИ 20-Х РР. ХХ СТ. У СТАНОВЛЕННІ ДИДАСКАЛОГІЇ ЯК ГАЛУЗІ НАУКОВИХ ЗНАНЬ ПРО ВЧИТЕЛЯ ТА ЙОГО ПРОФЕСІЙНУ ПРАЦЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197820Ключові слова:
Дидаскал, дидаскалогія, учитель, педагогічна професія, педагогічна творчість, педагогічна майстерність.Анотація
У статті проаналізовано досягнення вітчизняної педагогічної думки періоду 20-х рр. ХХ століття у становленні дидаскалогії як наукового напряму знань професіографічного характеру про вчительську праці та найвищі прояви її продуктивності.
Посилання
Антология педагогической мысли Украинской ССР / ред. М. В. Фоменко. – М. : Педагогика, 1988. – 635 с.
Маркарьян Т. Г. Школа, работа, учитель (педология и дидаскология) / Т. Г. Маркарьян. – Ростов-на Дону : Буревестник, 1924. – 69 с.
Окса М. М. Вивчення дисциплін загальнопедагогічної підготовки вчителя у педагогічних вузах України (1917–1991 рр.) / М. М. Окса. – К. : МФА, 1997. – 315 с.
Рубинштейн М. М. Проблема учителя / М. М. Рубинштейн. – М.-Л. : Московское акционерное издательское общество, 1927. – 173 с.
Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки / В. А. Сластенин. – М. : Просвещение, 1976. – 160 с.
Педагогічна творчість: методологія, теорія, технології : монографія / В. П. Андрущенко, Р. Х. Вайнола, Н. В. Гузій та ін. ; за ред. С. О. Сисоєвої, Н. В. Гузій. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005. – 183 с.