ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВНЗ УМІНЬ І НАВИЧОК КОНЦЕПТУАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197822Ключові слова:
Концептуальне моделювання навчальної інформації, педагогічна модель, формування знань, умінь і навичок, проективно-підготовчий, організаційно-змістовий, діагностико-результативний етапи.Анотація
У статті запропонована педагогічна модель формування у студентів ВНЗ умінь і навичок концептуального моделювання навчальної інформації, актуальна для педагогіки й методики викладання. Модель, побудована з урахуванням необхідних педагогічних принципів та умов, передбачає поступовість навчального процесу, який має три основні етапи: проективно-підготовчий, організаційно-змістовий і діагностико-результативний.
Посилання
Бондарчук Е. И. Основы психологии и педагогики : [курс лекций] / Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук. – [3-е изд., стереотип]. – К. : МАУП, 2002. – 168 с. : ил.
Галатюк Ю. М. Принципи системної єдності у викладанні фундаментальних і спеціальних дисциплін як засіб підготовки творчого учителя фізики / Ю. М. Галатюк, В. І. Тищук // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Вип. 4 : в 3-х томах. – Кривий ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2004. – Т. 2 : Теорія та методика навчання фізики. – С. 122–128.
Іваницький О. І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі : [монографія] / О. І. Іваницький. – Запоріжжя : Прем’єр, 2001. – 266 с.
Копаниця К. Технологічний підхід до моделювання дидактичних ситуацій / К. Копаниця // Вісник Львів, УН-ТУ. – 2009. – Ч. 2, Вип. 25. – С. 170–177. – (Серія педагогічна).
Онищук Л. Моделювання в освіті / Л. Онищук // Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наук. праць. – 2008. – № 9. – С. 38–43. – (Педагогіка і психологія).
Подласый И. П. Педагогика : учеб. [для студентов вузов, обучающихся по напр. подгот. и спец. в обл. «Образование и педагогика»] : в 3-х кн. / Иван Павлович Подласый. – [2-е изд., спр. и доп.]. – М. : Гуманитар. изд. центр «ВЛАДОС», 2007. – Кн. 1 : Общие основы. – 527 с. : ил. – (Педагогика и воспитание).
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі : навч. посібник [для магістрантів вищих навчальних закладів] / Зінаїда Іванівна Слєпкань. – К. : Вища школа, 2005. – 239 с. : іл.
Яковлева Н. О. Моделирование как метод создания педагогического проекта / Н. О. Яковлева // Образование и наука. – 2002. – № 6(18). – С. 3–13.