ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ» ТА «МЕНЕДЖМЕНТ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»

Автор(и)

  • Тетяна Макарова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197830

Ключові слова:

Гуманістичні цінності, етика, духовність, професійна культура.

Анотація

У статті обґрунтовуються шляхи підвищення гуманістичних цінностей як складової професійної культури студентів спеціальностей «Менеджмент організацій» та «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» і доводиться доцільність застосування саме таких форм та методів роботи, котрі б передбачали врахування соціально-культурних цінностей свого народу, його менталітет.

Посилання

Біла книга національної освіти України. Проект [Електронний ресурс] / Акад. пед. наук України ; гол. ред. В. Г. Кремінь. – К., 2009. – 185 с. – Режим доступу : http // www.ukrain 3000.org. ua / img / forall/ APN.pdf

Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI ст.») [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http // www.rada.gov.au./

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http // www.mon.gov. ua/

Концепція національного виховання студентської молоді. Проект. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http // www.zakon.nau.ua/

Національна доктрина розвитку освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http // www.mon.gov.ua/

Сурова Т. І. Гуманізація освіти – потреба часу / Т. І. Сурова // зб. наук. праць «Педагогічна освіта: теорія і практика. – Вип. 1. – Камянець-Подільський : ПП «Медобори-2006», 2009. – С. 30–34.

Фазан В. Духовні цінності в системі сучасного виховання / Віталій Фазан // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Вип. 54. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2011. – С. 35–38.

##submission.downloads##

Як цитувати

Макарова, Т. (2020). ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ» ТА «МЕНЕДЖМЕНТ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197830

Номер

Розділ

Статті