ОСОБЛИВОСТІ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ АСПЕКТІВ ПРАВОСЛАВНОЇ ПЕДАГОГІКИ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Вікторія Малюська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197832

Ключові слова:

Православна педагогіка, духовно-ціннісні орієнтири, навчальний заклад, культурологічний аспект.

Анотація

У статті розглянуто особливості впровадження та застосування основних принципів, методів та засад православної педагогіки в контексті підготовки фахівців у вищих навчальних закладах для формування духовно-ціннісних орієнтирів у майбутніх фахівців засобами православного спадку.

Посилання

Бендик О. М. Християнська етика / О. М. Бендик, О. І. Гнатів, О. В. Огірко. – Львів : [б. в.], 1997. – 88 с.

Мончак О. І. Основні поняття етики / О. І. Мончак. – Львів, 1994 (рукопис).

Огірко О. Моральне виховання молоді на основі християнського вчення. Сучасне українське виховання / О. Огірко. – Львів : Основа, 1997. – 81 с.

Олесницький М. Із системи християнського віровчення / М. Олесніцкий. – До. : [б. ст], 1916. – 203 с.

Зузуляк Я., прот. Катехитична місія Церкви / Я. Зузуляк, прот. – К. : Пролог, 2008. – 158 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Малюська, В. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ АСПЕКТІВ ПРАВОСЛАВНОЇ ПЕДАГОГІКИ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197832

Номер

Розділ

Статті