МОНО- І ПОЛІПРЕДМЕТНІ КОНЦЕПЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Михайло Мартинюк
  • Марина Декарчук
  • Валентин Хитрук

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197833

Ключові слова:

Моно- і поліпредметні концепції, природничо-наукові дисципліни, неперервна педагогічна освіта.

Анотація

У статті запропоновано авторський досвід проектування дидактичних моделей вищої педагогічної освіти природничого спрямування на основі функціонально-галузевого підходу, реалізований в рамках виконання держбюджетної теми «Функціонально-галузевий підхід до підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство» для загальноосвітніх навчальних закладів».

Посилання

Проект Концепції неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua

Белянин В. А. Подготовка учителя естественно-научных дисциплин в Германии / Белянин В. А. // Материалы Х Международной научно-методической конференции «Физическое образование: проблемы и перспективы развития», посвященная 110-летию факультета физики и информационных технологий : сб. материалов. – Москва : МПГУ, 2011. – С. 209–213.

Пурышева Н. С. Пятилетний бакалавриат направления «Педагогическое образование» как ответ на вызов рынка труда / Пурышева Н. С. // Материалы ХІ Международной конференции «Физика в системе современного образования (ФССО – 11)» : сб. материалов. – Волгоград : «Перемена», 2011. – С. 23–25. : в 2 т. – (Т. 1)

Шарко В. Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти : монографія / В. Д. Шарко. – Херсон : Видавництво ХДУ, 2006. – 400 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мартинюк, М., Декарчук, М., & Хитрук, В. (2020). МОНО- І ПОЛІПРЕДМЕТНІ КОНЦЕПЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197833

Номер

Розділ

Статті