МОНО- І ПОЛІПРЕДМЕТНІ КОНЦЕПЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197833Ключові слова:
Моно- і поліпредметні концепції, природничо-наукові дисципліни, неперервна педагогічна освіта.Анотація
У статті запропоновано авторський досвід проектування дидактичних моделей вищої педагогічної освіти природничого спрямування на основі функціонально-галузевого підходу, реалізований в рамках виконання держбюджетної теми «Функціонально-галузевий підхід до підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство» для загальноосвітніх навчальних закладів».
Посилання
Проект Концепції неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua
Белянин В. А. Подготовка учителя естественно-научных дисциплин в Германии / Белянин В. А. // Материалы Х Международной научно-методической конференции «Физическое образование: проблемы и перспективы развития», посвященная 110-летию факультета физики и информационных технологий : сб. материалов. – Москва : МПГУ, 2011. – С. 209–213.
Пурышева Н. С. Пятилетний бакалавриат направления «Педагогическое образование» как ответ на вызов рынка труда / Пурышева Н. С. // Материалы ХІ Международной конференции «Физика в системе современного образования (ФССО – 11)» : сб. материалов. – Волгоград : «Перемена», 2011. – С. 23–25. : в 2 т. – (Т. 1)
Шарко В. Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти : монографія / В. Д. Шарко. – Херсон : Видавництво ХДУ, 2006. – 400 с.