ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ТА ЇХ ТВОРЧЕ ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ

Автор(и)

  • Володимир Мотрич

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197835

Ключові слова:

Гуманістичні ідеї В. О. Сухомлинського, навчально-виховний процес, спеціальна школа-інтернат, діти, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

Анотація

У статті розглядається низка гуманістичних ідей видатного українського педагога В. О. Сухомлинського стосовно навчання і виховання молодого покоління, які знайшли своє відображення як в багатьох наукових працях вченого, так і в його педагогічній діяльності в Павлиській середній школі. Автор аналізує досвід учителів Золотоніської спеціальної школи-інтернату на Черкащині, які плідно вивчають ідеї відомого педагога-гуманіста і відповідно до умов сьогодення творчо впроваджують їх у практику своєї роботи.

Посилання

Гончаренко С. Школа-інтернат / Семен Гончаренко // Український педагогічний словник. – К. : Либідь, 1997. – С. 366.

Сухомлинский В. А. К вопросу об организации школ-интернатов / В. А. Сухомлинский // Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ–ХХ ст.) : хрестоматія / упор.: Л. Д. Березівська та ін. – К. : Наук. Світ, 2003. – 418 с.

Сухомлинський В. О. Методика виховання колективу / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. – К. : Рад. школа, 1976. – Т. 1. – С. 403–639.

Сухомлинський В. О. На вашій совісті людина / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. – К. : Рад. школа, 1977. – Т. 5. – С. 203–217.

Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. – К. : Рад. школа, 1977. – Т. 3. – С. 7–279.

Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. – Т. 2. – К. : Рад. школа, 1976. – С. 419–654.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мотрич, В. (2020). ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ТА ЇХ ТВОРЧЕ ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197835

Номер

Розділ

Статті