КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Леся Поперечна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197840

Ключові слова:

Професійний розвиток вчителя початкових класів, критерії професійного розвитку та їх показники, професійна ідентичність, професійна компетентність.

Анотація

Статтю присвячено проблемі професійного розвитку вчителя початкових класів. Зокрема, всебічно проаналізовано суб’єктивні та об’єктивні критерії професійного розвитку вчителя початкових класів, схарактеризовано основні особливості прояву критеріїв професійного розвитку вчителя початкових класів – професійну ідентичність та компетентність.

Посилання

Деркач A. A. Акмеология: личностное и профессиональное развитие человека / A. A. Деркач. – М., 2000. – 326 с.

Энциклопедия профессионального образования : в 3-х т. / под ред. С. Я. Батышева. – М. : АПО, 1999. – 488 с., Т. 3 – Р-Я – 1999.

Жигірь В. І. Професійна педагогіка : навчальний посібник / В. І. Жигірь, О. А. Чернєга ; за ред. М. В. Вачевського. – К. : Кондор-Видавництво, 2012. – 336 с.

Зазыкин В. Г. Акмеологические проблемы профессионализма / В. Г. Зазыкин, А. П. Чернышев. – М., 1993. – 148 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Знание, 1996. – 308 с.

Симонов В. П. Диагностика личности и профессионального мастерства преподавателя / В. П. Симонов. – М. : Международная педагогическая академия, 1995. – 188 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Поперечна, Л. (2020). КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197840

Номер

Розділ

Статті