ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПРИ ВИВЧЕННІ МОДЕЛЕЙ БУДОВИ АТОМА У СТАРШІЙШКОЛІ

Автор(и)

  • Микола Садовий

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197845

Ключові слова:

Модель атома, теорія атома, ядро, електрон.

Анотація

У статті проведенно аналiз революцiйних та еволюцiйних змiн в iсторiї становлення поглядів вчених на одну з фундаментальних частин сучаної фізики (моделі будови атома) та особливості її висвітлення в змісті фiзичної освiти в загальноосвітній школi на основi використання принципу історизму.

Посилання

Густав Герц Из первых лет квантовой физики / Густав Герц // УФН. – М., 1977. – Т. 122, Вып. 3. – С. 497.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія. 7–12 класи. – Київ : Ірпінь, 2005. – 80 с.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. 10–11 класи. Профільний рівень [Електронний ресурс]. – Київ, 2010. – Режим доступу до програми : http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/diyalnist/osvita.

Садовий М. І. Історія фізики з перших етапів становлення до початку ХХІ століття : навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] / Садовий М. І., Трифонова О. М. – Кіровоград : ПП «Ексклюзив-Систем», 2012. – 415 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Садовий, М. (2020). ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПРИ ВИВЧЕННІ МОДЕЛЕЙ БУДОВИ АТОМА У СТАРШІЙШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197845

Номер

Розділ

Статті