ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПРИ ВИВЧЕННІ МОДЕЛЕЙ БУДОВИ АТОМА У СТАРШІЙШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197845Ключові слова:
Модель атома, теорія атома, ядро, електрон.Анотація
У статті проведенно аналiз революцiйних та еволюцiйних змiн в iсторiї становлення поглядів вчених на одну з фундаментальних частин сучаної фізики (моделі будови атома) та особливості її висвітлення в змісті фiзичної освiти в загальноосвітній школi на основi використання принципу історизму.
Посилання
Густав Герц Из первых лет квантовой физики / Густав Герц // УФН. – М., 1977. – Т. 122, Вып. 3. – С. 497.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія. 7–12 класи. – Київ : Ірпінь, 2005. – 80 с.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. 10–11 класи. Профільний рівень [Електронний ресурс]. – Київ, 2010. – Режим доступу до програми : http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/diyalnist/osvita.
Садовий М. І. Історія фізики з перших етапів становлення до початку ХХІ століття : навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] / Садовий М. І., Трифонова О. М. – Кіровоград : ПП «Ексклюзив-Систем», 2012. – 415 с.