СУТНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Наталія Сас

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197846

Ключові слова:

Зміст, поняття, мета, завдання, загальна модель та особливості інноваційного управління навчальним закладом.

Анотація

У статті автор аналізує внутрішні та зовнішні чинники, виявляє фактори внутрішнього та зовнішнього середовища навчального закладу, які зумовлюють інноваційне управління. На основі аналізу нормативних джерел автор статті визначає поняття, об’єкт, суб’єкт, мету, завдання інноваційного управління; виявляє особливості моделі, напрямки, очікувані результати професійної діяльності майбутнього керівника навчального закладу з інноваційного управління.

Посилання

Закон України «Про інноваційну діяльність» [Електронний ресурс] // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 2002. – № 36. – ст. 266. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/40–15

Закон України «Про освіту» № 1060-XII, із змінами вiд 11 червня 2008 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.osvita.org.ua/pravo/law_00/

Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття») [Електронний ресурс] // Постанова Кабінету міністрів України від 3 листопада 1993 р. – № 896. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/

Державна цільова економічна програма «Створення в Україні інноваційної інфраструктури» на 2009–2013 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nas.gov.ua/infrastructures/Legaltexts/

Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті (2002 р.) [Електронний ресурс] / Указ президента України № 347/2002. – Режим доступу : http://www.president.gov.ua/documents/151.html

Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності. Наказ Міністерства освіти і науки України № 522 від 07.11.2000 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.irpin.com/viddil/v5/d109.htm

Реформа системи освіти : програма економічних реформ на 2010–2014 роки // Дзеркало тижня. – 2010. – № 20 від 29 травня.

Знаменский О. Профессиональная деятельность менеджера : учебное пособие / О. Знаменский. – М. : КНОРУС. – 2010. – 232 с.

Крижанівський А. Реалізація поліфункціонального менеджменту у формуванні креативно зорієнтованого колективу гімназії / А. Крижанівський // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2010. – № 4. – С. 52–61.

Погрібна Н. С. Принципи інноваційної управлінської діяльності керівника ЗНЗ / Н. С. Погрібна // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2006. – № 2. – С. 96–101.

Педагогічна майстерність керівника освітнього закладу: теорія і практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, (Полтава, 26–27 квіт. 2007 р.) / ред. М. В. Гриньова ; Полт. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2007. – 304 с.

Сас Н. М. Професійна компетентність керівника навчального закладу з інноваційного управління / Н. М. Сас // Формування компетентностей обдарованої особистості в системі освіти : матеріали науково-практичної конференції, 06–07 липня 2012 року, м. Севастополь : у 2-х книгах. – Книга 1. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2012. – С. 174–180.

Сас Н. М. Організаційні форми інноваційного управління навчальними закладами / Н. М. Сас // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія : зб. статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 37. – Ч. 2. – С. 211–217.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сас, Н. (2020). СУТНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197846

Номер

Розділ

Статті