ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНОЧНИХ СУДЖЕНЬ ВЗАЄМОДІЇ «ВИКЛАДАЧ-СТУДЕНТ»

Автор(и)

  • Оксана Слободиська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197847

Ключові слова:

Культура взаємодії, діалог, діалогічна взаємодія, виховання, педагогічний процес.

Анотація

В статті, на основі аналізу наукової літератури, розкривається історичний аспект виховання культури взаємодії викладачів і студентів, констатуються результати дослідження оціночних суджень студентів щодо взаємодії «викладач – студент», розкриваються орієнтири взаємодії суб’єктів педагогічного процесу, що сприяють виникненню конструктивного діалогу.

Посилання

Ирхина Ю. В. Толерантность и диалогичность общения / Ю. В. Ирхина // Наука і освіта : науково-практ. журнал ПНЦ АПН України. – 2011. – № 1. – С. 41–43.

Коломієць О. В. Про результати дослідження взаємовпливу стилю педагогічного спілкування викладачів та їх індивідуальних особливостей / О. Д. Сафін, О. В. Коломієць // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки / відповід. ред. В. В. Балабін. – К. : Київський ун-т, 2008. – Вип. 20–21. – С. 36–40.

Пісоцька О. О. Особливості взаємодії викладача і студентів у навчально-виховному процесі / О. О. Пісоцька, І. В. Знаменська // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2009. – Т. 9, Вип. 4(28), Ч. 3. – С. 264–265.

Черенщикова Д. В. Викладач як суб’єкт конструювання освітнього середовища ВНЗ / Д. В. Черенщикова // Проблеми загальної та педагогічної психології : [зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименко]. – К., 2009. – Т. ХІ, Ч. 5. – С. 405–414.

##submission.downloads##

Як цитувати

Слободиська, О. (2020). ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНОЧНИХ СУДЖЕНЬ ВЗАЄМОДІЇ «ВИКЛАДАЧ-СТУДЕНТ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197847

Номер

Розділ

Статті