ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197848Ключові слова:
Підручник, функціональна ефективність підручника.Анотація
У статті пропонується підхід до оцінювання функціональної ефективності шкільних підручників з історії з позицій вимог освітніх систем навчальних предметів. Запропоновано два критерії: відповідність змісту і виховної спрямованості підручника вимогам освітньої системи навчального предмета; відповідність науковості змісту підручника історії вимогам освітньої системи навчального предмета. Зроблено висновок про доцільність використання запропонованого підходу авторами навчальної літератури та експертами під час апробації навчальної літератури в педагогічній практиці.
Посилання
Бейлинсон В. Г. Арсенал образования: характеристика, подготовка, конструирование учебных изданий / В. Г. Бейлинсон, Д. Д. Зуев, В. И. Рывчин – М. : Книга, 1986. – 287 с.
Безпалько В. П. Учебник. Теория создания и применения / Владимир Петрович Беспалько. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – 192 с.
Фурман А. В. Теорія і практика розвивального підручника / Анатолій Васильович Фурман. – Тернопіль : Економічна думка, 2004. – 288 с.