ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ігор Смагін

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197848

Ключові слова:

Підручник, функціональна ефективність підручника.

Анотація

У статті пропонується підхід до оцінювання функціональної ефективності шкільних підручників з історії з позицій вимог освітніх систем навчальних предметів. Запропоновано два критерії: відповідність змісту і виховної спрямованості підручника вимогам освітньої системи навчального предмета; відповідність науковості змісту підручника історії вимогам освітньої системи навчального предмета. Зроблено висновок про доцільність використання запропонованого підходу авторами навчальної літератури та експертами під час апробації навчальної літератури в педагогічній практиці.

Посилання

Бейлинсон В. Г. Арсенал образования: характеристика, подготовка, конструирование учебных изданий / В. Г. Бейлинсон, Д. Д. Зуев, В. И. Рывчин – М. : Книга, 1986. – 287 с.

Безпалько В. П. Учебник. Теория создания и применения / Владимир Петрович Беспалько. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – 192 с.

Фурман А. В. Теорія і практика розвивального підручника / Анатолій Васильович Фурман. – Тернопіль : Економічна думка, 2004. – 288 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Смагін, І. (2020). ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197848

Номер

Розділ

Статті