СЕРБСЬКА БАННО-АКОРДЕОННАШКОЛА АКАДЕМІЧНО-НАРОДНОГО ТИПУ: ПОРІВНЯЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • Олена Устименко-Косоріч

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197855

Ключові слова:

Баян-акордеон, освітня система, музична школа, навчання, розвиток, функції, музична теорія.

Анотація

У статті запропонована концепція сучасної баянно-акордеонної школи на прикладі сербської початкової освіти за фахом. Визначено функціональний блок музичної освіти, естетично-художній та теоретичний, які покладено в основу розробки новітньої музично-освітньої системи. Доведено, що єдність зазначених компонентів сучасної сербської баянно-акордеонної школи складають прогресивний напрямок локально-національної освіти, який може стати прикладом для вітчизняного музичного виховання баяністів-акордеоністів.

Посилання

Асафьев Б. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании : сб. статей / Б. Асафьев. – изд. 2-е. – Л. : Музыка, 1973. – 144 с.

Барбузюк Т. К обновлению концепции начального музыкального образования / Т. Барбузюк // Весник Магнитогорской консерватории, 2008. – № 2. – С. 61–70.

Выготский Л. Психология искусства / Л. Выготский. – 3-е изд. – М. : Искусство, 1986. – 573 с.

Медушевский В. О закономерностях и средствах художественного воздействия музыки / В. Медушевский. – М. : Музыка, 1976. – 253 с.

Тельчарова-Куренкова Р. К новой философии музыкального воспитания: от утилитаризма к феноменальности / Р. Тельчарова-Куренкова // Вопросы підготовки музиканта-педагога : межвуз. сб. статей. – вып. 2 / сост. А. Якупов, М. Берлянчик. – Магнитогорск : изд-во МаГК, 1997. – С. 12–25.

##submission.downloads##

Як цитувати

Устименко-Косоріч, О. (2020). СЕРБСЬКА БАННО-АКОРДЕОННАШКОЛА АКАДЕМІЧНО-НАРОДНОГО ТИПУ: ПОРІВНЯЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197855

Номер

Розділ

Статті