ПОДОЛАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇМОВИ

Автор(и)

  • Ірина Щepбань

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197860

Ключові слова:

Комунікативний бар’єр, процес навчання іноземній мові, умови подолання комунікативних бар’єрів.

Анотація

Стаття присвячена особливостям подолання комунікативних бар’єрів студентів у процесі навчання іноземної мови. На основі теоретичного дослідження дано дефініцію поняття «комунікативний бар’єр», встановлено причини їх виникнення та визначено умови подолання комунікативних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах.

Посилання

Бокшань Г. І. Створення «ситуації успіху» як засіб забезпечення мотиваційної достатності на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / Г. І. Бокшань // Гуманізм та освіта : Х Міжнар. наук.-практ. конф. – Вінниця, 2010. – Режим доступу : http://conf.vstu.vinnica.ua/humed/2010/4/

Вербицкая Т. И. Педагогические условия преодоления психологических барьеров у студентов в процессе обучения иностранному язику : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Т. И. Вербицкая. – Калининград, 2003. – 20 с.

Зязюн И. А. Основы педагогического майстерства : учебное пособие для педагогических специальностей высших учебных заведений / И. А. Зязюн. – М. : Просвещение, 1989. – 302 с.

Сопілко Н. В. Особливості подолання психологічних бар’єрів у студентів у процесі навчання : автopeф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Н. В. Сопілко. – Хмельницький, 2008. – 20 с.

Яковлева Н. В. Психолого-педагогічні умови подолання комунікативних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови : автopeф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Н. В. Яковлева. – К., 2003. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Щepбань І. (2020). ПОДОЛАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇМОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197860

Номер

Розділ

Статті