ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ

Автор(и)

  • Валентина Білан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0002-6615-5211

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228556

Анотація

У статті розкрито етапи та організація психолого-педагогічної підтримки молодших школярів із розладами аутистичного спектру (РАС). Вставлено, що не всі діти з РАС можуть продовжувати навчання в інклюзивному класі навіть після навчання в корекційному класі. Таким учням доцільно продовжувати навчання в системі спеціальних шкіл. Під час навчального експерименту розкрито, що командний підхід є однією з основних вимог до організації навчання учнів із РАС у школі. Важливо, щоб до складу команди входила достатня кількість фахівців для забезпечення комплексного і системного корекційно-розвивального впливу.

Ключові слова: молодші школярі, розлади, аутистичний спектр, психолого-педагогічна підтримка, інклюзія, індивідуальна освітня траєкторія, освітня програма, адаптовані програми.

Біографія автора

Валентина Білан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті