ФУНКЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ У СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Елліна Панасенко Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет». http://orcid.org/0000-0002-6787-0129
  • Ярослав Слуцький Донбаський державний коледж технологій та управління. http://orcid.org/0000-0002-5328-7274

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228560

Анотація

У статті представлено характеристику стратегічних функцій системи соціально-педагогічного супроводу іноземного студента, а саме: прогностичної та проєктувальної. Розглянуто особливості проведення прогнозування під час адаптаційного процесу, які полягають у висвітленні всього спектру можливих дій і потенційних проблемних ситуацій. Схарактеризовано значущість проєктувальної функції у вибудовуванні іноземним студентом алгоритму послідовності своїх дій під час міжособистісної взаємодії.

Ключові слова: іноземний студент, адаптація, алгоритм дій, прогностична функція, соціально-педагогічний супровід, множина прогнозування, проєктувальна функція, тематичний етап супроводу особистості.

Біографії авторів

Елліна Панасенко, Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет».

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри практичної психології.

Ярослав Слуцький, Донбаський державний коледж технологій та управління.

Кандидат педагогічних наук, викладач циклової комісії гуманітарних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті