ФУНКЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ У СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228560Анотація
У статті представлено характеристику стратегічних функцій системи соціально-педагогічного супроводу іноземного студента, а саме: прогностичної та проєктувальної. Розглянуто особливості проведення прогнозування під час адаптаційного процесу, які полягають у висвітленні всього спектру можливих дій і потенційних проблемних ситуацій. Схарактеризовано значущість проєктувальної функції у вибудовуванні іноземним студентом алгоритму послідовності своїх дій під час міжособистісної взаємодії.
Ключові слова: іноземний студент, адаптація, алгоритм дій, прогностична функція, соціально-педагогічний супровід, множина прогнозування, проєктувальна функція, тематичний етап супроводу особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-11
Як цитувати
Панасенко, . Е., & Слуцький, . Я. (2021). ФУНКЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ У СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 28–35. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228560
Номер
Розділ
Статті