ВИКОРИСТАННЯ САДОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Ірина Резніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0003-2810-2378

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228562

Анотація

У статті розкрито проблему соціальної підтримки дітей та молоді з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано необхідність застосування садотерапії як особливого напрямку психосоціальної, трудової та педагогічної реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами (ООП) за допомогою залучення їх до роботи з рослинами. Досліджено закордонний досвід використання садотерапії. На основі теоретичного аналізу закордонних та вітчизняних праць обґрунтовано садотерапію як ефективну технологію у роботі з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами.

Ключові слова: садотерапія, діти та молодь, особливі освітні потреби, соціальна підтримка, реабілітація, технологія, соціалізація, адаптація.

Біографія автора

Ірина Резніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

У статті розкрито проблему соціальної підтримки дітей та молоді з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано необхідність застосування садотерапії як особливого напрямку психосоціальної, трудової та педагогічної реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами (ООП) за допомогою залучення їх до роботи з рослинами. Досліджено закордонний досвід використання садотерапії. На основі теоретичного аналізу закордонних та вітчизняних праць обґрунтовано садотерапію як ефективну технологію у роботі з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті