ВИКОРИСТАННЯ САДОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228562Анотація
У статті розкрито проблему соціальної підтримки дітей та молоді з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано необхідність застосування садотерапії як особливого напрямку психосоціальної, трудової та педагогічної реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами (ООП) за допомогою залучення їх до роботи з рослинами. Досліджено закордонний досвід використання садотерапії. На основі теоретичного аналізу закордонних та вітчизняних праць обґрунтовано садотерапію як ефективну технологію у роботі з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами.
Ключові слова: садотерапія, діти та молодь, особливі освітні потреби, соціальна підтримка, реабілітація, технологія, соціалізація, адаптація.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-11
Як цитувати
Резніченко, . І., & Ковалик, М. (2021). ВИКОРИСТАННЯ САДОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 36–45. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228562
Номер
Розділ
Статті