КАТЕГОРІАЛЬНО-ПОНЯТІЙНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228592Анотація
У статті представлено категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано поняття комунікації, комунікативної компетенції, комунікативної компетентності, подано їхнє авторське визначення. Встановлено зв’язок поняття комунікативної компетентності з поняттям комунікації; обґрунтовано двоєдиність поняття комунікативної компетентності. З’ясовано комунікативні ознаки та інформаційно-технологічні характеристики основних життєвих компетенцій.
Ключові слова: компетентність, компетентнісний підхід, формування, комунікація, комунікативна компетентність, викладач іноземних мов, засіб, інформаційно-комунікаційні технології.