КАТЕГОРІАЛЬНО-ПОНЯТІЙНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228592

Анотація

У статті представлено категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано поняття комунікації, комунікативної компетенції, комунікативної компетентності, подано їхнє авторське визначення. Встановлено зв’язок поняття комунікативної компетентності з поняттям комунікації; обґрунтовано двоєдиність поняття комунікативної компетентності. З’ясовано комунікативні ознаки та інформаційно-технологічні характеристики основних життєвих компетенцій.

Ключові слова: компетентність, компетентнісний підхід, формування, комунікація, комунікативна компетентність, викладач іноземних мов, засіб, інформаційно-комунікаційні технології.

Біографія автора

Сергій Галецький, Національний університет «Острозька академія».

Kандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри міжнародної мовної комунікації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-11

Як цитувати

Галецький, . С. (2021). КАТЕГОРІАЛЬНО-ПОНЯТІЙНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 72–81. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228592

Номер

Розділ

Статті