ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ МУЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ХОРЕОГРАФІЇ У ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО

Автор(и)

  • Олександр Коваленко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. http://orcid.org/0000-0003-1043-6679

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228723

Анотація

У статті розглянуто дидактичні умови музичної підготовки хореографів у закладах вищої освіти нашої держави. У роботі визначено такі структурно дидактичні особливості музичної компетентності хореографів, як-от: особливість планування професійної діяльності; способи і прийоми виконання професійної діяльності; прийоми спілкування; організаторські здібності фахівців-хореографів; особливості танцювально-рухової моторики. У статті також визначено, що ефективним методом музичної підготовки хореографів у ЗВО України автор вважає індивідуальний підхід, що враховує шляхи пристосування властивостей нервової системи студентів до вимог професійної діяльності.

Ключові слова: музична підготовка, теорія музики, хореограф, фахова підготовка, дидактика, дидактичні основи навчання, професійна майстерність, системний підхід до музичної підготовки.

Біографія автора

Олександр Коваленко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва, музикознавства та культурології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті