ІСТОРІЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ОСВІТНІХ ПРАКТИК У США

Автор(и)

  • Світлана Шумаєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0003-2706-447X
  • Світлана Коваленко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. http://orcid.org/0000-0001-5981-9203

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228834

Анотація

У статті розглянуто етапи становлення інклюзивної освіти у США, проаналізовано різні підходи до визначення поняття «особливі освітні потреби», «неповносправні діти», «інклюзивне середовище», «інклюзія», зроблено ретроспективу державних актів, законів, пов’язаних із проблемою особливих освітніх потреб у системі загальної освіти США.
Ключові слова: особливі освітні потреби, неповносправні діти, інклюзивне середовище, інклюзія, дитина з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, державні акти, система загальної освіти США.

Біографії авторів

Світлана Шумаєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

Світлана Коваленко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри практики англійської мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті