ІСТОРІЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ОСВІТНІХ ПРАКТИК У США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228834Анотація
У статті розглянуто етапи становлення інклюзивної освіти у США, проаналізовано різні підходи до визначення поняття «особливі освітні потреби», «неповносправні діти», «інклюзивне середовище», «інклюзія», зроблено ретроспективу державних актів, законів, пов’язаних із проблемою особливих освітніх потреб у системі загальної освіти США.
Ключові слова: особливі освітні потреби, неповносправні діти, інклюзивне середовище, інклюзія, дитина з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, державні акти, система загальної освіти США.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-11
Як цитувати
Шумаєва, . С., & Коваленко, . С. (2021). ІСТОРІЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ОСВІТНІХ ПРАКТИК У США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 157–163. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228834
Номер
Розділ
Статті