ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228837

Анотація

У статті проаналізовано стан досліджуваної проблеми у науковій літературі. Уточнено зміст дефініцій «комунікативні вміння», «комунікативно-мовленнєві вміння» та «комунікативно-мовленнєвий розвиток». Розглянуто особливості розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь у дітей молодшого шкільного віку в умовах інклюзії.
Визначено педагогічні умови формування комунікативно-мовленнєвих умінь у молодших школярів в інклюзивних класах на уроках навчального предмета «Я досліджую світ».

Ключові слова: комунікативно-мовленнєві вміння, розвиток мовлення, комунікативно-мовленнєвий розвиток, інклюзивне навчання, інклюзивний клас, особливі освітні потреби, педагогічні умови, діти молодшого шкільного віку, навчальний процес.

Біографії авторів

Володимир Голуб, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент, кандидат біологічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

Надія Голуб, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент, кандидат біологічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті