ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228837Анотація
У статті проаналізовано стан досліджуваної проблеми у науковій літературі. Уточнено зміст дефініцій «комунікативні вміння», «комунікативно-мовленнєві вміння» та «комунікативно-мовленнєвий розвиток». Розглянуто особливості розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь у дітей молодшого шкільного віку в умовах інклюзії.
Визначено педагогічні умови формування комунікативно-мовленнєвих умінь у молодших школярів в інклюзивних класах на уроках навчального предмета «Я досліджую світ».
Ключові слова: комунікативно-мовленнєві вміння, розвиток мовлення, комунікативно-мовленнєвий розвиток, інклюзивне навчання, інклюзивний клас, особливі освітні потреби, педагогічні умови, діти молодшого шкільного віку, навчальний процес.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-11
Як цитувати
Голуб, . В., & Голуб, . Н. (2021). ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 171–182. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228837
Номер
Розділ
Статті