РОЛЬ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ХОРЕОГРАФІВ

Автор(и)

  • Ольга Мерлянова Відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв». http://orcid.org/0000-0002-3815-3884

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228839

Анотація

У статті досліджується роль дистанційного навчання в освітньому процесі студентів хореографічного напряму закладів вищої освіти. Подано характерні риси та основні принципи освітнього процесу, визначено перелік професійних умінь та навичок фахової успішності. Проаналізовано ефективність використання інтернет-ресурсів, зручність при виконанні освітніх завдань, виховання самодисципліни та вмотивованості. Визначено роль колективної роботи в танцювальному класі та її вплив на виконавську майстерність, значення роботи педагога, постановки цілей і завдань для отримання якісної професійної підготовки.

Ключові слова: дистанційне навчання, заклад вищої освіти, педагогічний процес, освіта, студент, хореограф, мотивація, виконавська майстерність.

Біографія автора

Ольга Мерлянова, Відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв».

Kандидат мистецтвознавства, доцент кафедри хореографії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті