ІНФОРМАЦІЙНЕ ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228840Анотація
У статті представлено аналіз результатів дослідження проблеми інформаційного перевантаження сучасної молоді віком від 15 до 20 років, що навчаються у коледжах, розташованих у невеликих містах. За результатами проведеного анкетування та аналізу джерел визначено основні причини інформаційного перевантаження студентів. Серед них виокремлено недостатню професійну орієнтацію молоді, що здобуває освіту в коледжах, відсутність системності в роботі з гаджетами, непомірну кількість різнопрофільних навчальних дисциплін в освітньо-професійних програмах закладів фахової передвищої освіти. Для усунення визначених причин, упорядкування рівня інформаційного навантаження студентів запропоновано ряд заходів, які доцільно вжити державі, суспільству та молодій людині.
Ключові слова: інформація, інформаційне перевантаження, коледж, професійна підготовка, студент, молодь, фахова передвища освіта, сучасна людина.