ІНФОРМАЦІЙНЕ ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ

Автор(и)

  • Олександр Юринець Володимир-Волинський педагогічний фаховий коледж імені А. Ю. Кримського Волинської обласної ради. http://orcid.org/0000-0003-0578-015X
  • Марія Хавура Володимир-Волинський педагогічний фаховий коледж імені А. Ю. Кримського Волинської обласної ради. http://orcid.org/0000-0001-9553-5929

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228840

Анотація

У статті представлено аналіз результатів дослідження проблеми інформаційного перевантаження сучасної молоді віком від 15 до 20 років, що навчаються у коледжах, розташованих у невеликих містах. За результатами проведеного анкетування та аналізу джерел визначено основні причини інформаційного перевантаження студентів. Серед них виокремлено недостатню професійну орієнтацію молоді, що здобуває освіту в коледжах, відсутність системності в роботі з гаджетами, непомірну кількість різнопрофільних навчальних дисциплін в освітньо-професійних програмах закладів фахової передвищої освіти. Для усунення визначених причин, упорядкування рівня інформаційного навантаження студентів запропоновано ряд заходів, які доцільно вжити державі, суспільству та молодій людині.

Ключові слова: інформація, інформаційне перевантаження, коледж, професійна підготовка, студент, молодь, фахова передвища освіта, сучасна людина.

Біографії авторів

Олександр Юринець, Володимир-Волинський педагогічний фаховий коледж імені А. Ю. Кримського Волинської обласної ради.

Kандидат педагогічних наук, заступник директора з навчальної роботи.

Марія Хавура, Володимир-Волинський педагогічний фаховий коледж імені А. Ю. Кримського Волинської обласної ради.

Cтудент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті