ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО УСНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236626

Анотація

У статті розглянуто необхідність формування мотивації студентів до усної іншомовної комунікативної діяльності під час дистанційного навчання. Значущість мотивації та самомотивації до навчання в умовах фізичної ізоляції доведена численними дослідженнями сучасних учених. Мета статті – пошук підходів до створення зворотного зв’язку між студентами та їхньою мотивацією до іншомовного спілкування в умовах дистанційного навчання. Такими підходами, за висновком автора, є: залучення студентів до професійної дослідницької діяльності, надання студентам ініціативи до створення творчих груп співробітництва онлайн, співпраця за узгодженим планом, визначення викладачем індивідуальних досягнень студентів.
Ключові слова: дистанційне навчання, комунікативна діяльність, іншомовний, мотивація, самомотивація, співробітництво, дослідницька діяльність, самореалізація.

Біографія автора

Олена Галашова, Одеський національний економічний університет.

Cтарший викладач кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-11

Як цитувати

Галашова, О. (2021). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО УСНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 18–26. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236626

Номер

Розділ

Статті