ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО УСНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236626Анотація
У статті розглянуто необхідність формування мотивації студентів до усної іншомовної комунікативної діяльності під час дистанційного навчання. Значущість мотивації та самомотивації до навчання в умовах фізичної ізоляції доведена численними дослідженнями сучасних учених. Мета статті – пошук підходів до створення зворотного зв’язку між студентами та їхньою мотивацією до іншомовного спілкування в умовах дистанційного навчання. Такими підходами, за висновком автора, є: залучення студентів до професійної дослідницької діяльності, надання студентам ініціативи до створення творчих груп співробітництва онлайн, співпраця за узгодженим планом, визначення викладачем індивідуальних досягнень студентів.
Ключові слова: дистанційне навчання, комунікативна діяльність, іншомовний, мотивація, самомотивація, співробітництво, дослідницька діяльність, самореалізація.