ПРИНЦИП ІНТЕГРАЦІЇ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236628Анотація
У статті репрезентовано можливості використання дисциплін «Культура мовлення та виразне читання», «Сучасна українська мова з практикумом», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Дошкільна лінгводидактика» під час формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах принципу інтеграції. Розкрито особливості формування комунікативної компетентності в майбутніх фахівців дошкільної освіти під час лекційних і практичних занять з вищезазначених дисциплін на засадах принципу інтеграції. Запропоновано перелік завдань самостійної роботи з дисциплін «Українська мова за професійним спрямуванням» та «Дошкільна лінгводидактика», які передбачають інтеграцію знань студентів з дисциплін «Культура мовлення та виразне читання», «Сучасна українська мова з практикумом» з метою формування комунікативної компетентності.
Ключові слова: компетентність, компетентність педагога, фахова підготовка майбутнього вихователя, комунікативна компетентність, комунікативна компетентність вихователя, інтеграція, мовлення вихователя, мовна освіта дітей.