З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ СЕРЕД СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236632Анотація
У статті узагальнено практику впровадження інклюзивного туризму на факультеті соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Висвітлено актуальність та необхідність розв’язання проблеми щодо подолання бар’єрності для успішної соціалізації осіб з інвалідністю.
Інтеграція та адаптація осіб з інвалідністю на факультеті відбувається шляхом екскурсій, участі у різних програмах, написання наукових робіт тощо. Залучення студентів з інвалідністю в суспільне життя має вагомий вплив на їхню соціальну адаптацію у сучасному суспільстві.
Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивний туризм, особи з особливими потребами, подолання безбар’єрності, соціалізація, інтеграція, соціальна адаптація, соціально-психологічна реабілітація.