З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ СЕРЕД СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236632

Анотація

У статті узагальнено практику впровадження інклюзивного туризму на факультеті соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Висвітлено актуальність та необхідність розв’язання проблеми щодо подолання бар’єрності для успішної соціалізації осіб з інвалідністю.
Інтеграція та адаптація осіб з інвалідністю на факультеті відбувається шляхом екскурсій, участі у різних програмах, написання наукових робіт тощо. Залучення студентів з інвалідністю в суспільне життя має вагомий вплив на їхню соціальну адаптацію у сучасному суспільстві.

Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивний туризм, особи з особливими потребами, подолання безбар’єрності, соціалізація, інтеграція, соціальна адаптація, соціально-психологічна реабілітація.

Біографії авторів

Оксана Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Юлія Песоцька, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Лаборант кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-24

Номер

Розділ

Статті