РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ З ВИКОРИСТАННЯМ РОБОТИЗОВАНИХ ПРИСТРОЇВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236634

Анотація

У статті розглянуто розвиток логічного мислення під час занять з використанням роботизованих пристроїв. Здійснено дослідження доцільності використання роботизованих пристроїв на заняттях із розвитку логіки у закладах дошкільної освіти. Подано думки вчених щодо розвитку логічного мислення. Представлено результати проведених досліджень. Встановлено, що використання роботизованих пристроїв стане для дошкільників першим етапом у розумінні програмування, а робота над розвитком логічного мислення буде цікавішою, ефективнішою.

Ключові слова: логічне мислення, програмування, кодування, роботизовані пристрої, цифрові навички, освітнє середовище, компʼютерна грамота, цифрова компетентність.

Біографії авторів

Ігор Бущак, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Aсистент кафедри початкової та дошкільної освіти.

Юлія Макарій, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Cтудентка кафедри початкової та дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-11

Як цитувати

Бущак, І., & Макарій, Ю. (2021). РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ З ВИКОРИСТАННЯМ РОБОТИЗОВАНИХ ПРИСТРОЇВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 51–59. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236634

Номер

Розділ

Статті