ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО КЕРІВНИЦТВА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2021.236637Анотація
Для дошкільної освіти актуальним питанням є підготовка фахівців спеціальності 012 «Дошкільна освіта» до здійснення освітньої робити з художньо-творчого напряму. Стаття присвячена питанням підготовки майбутніх вихователів до керівництва художньо-творчою діяльністю дітей дошкільного віку. Мета статті – окреслити особливості фахової підготовки майбутніх вихователів до керівництва художньо-творчою діяльністю дітей дошкільного віку під час художньої праці. Проаналізовано наукові дослідження з означеної проблеми. Розкрито особливості підготовки студентів до керівництва художньо-творчою діяльністю дітей. Запропоновано використання сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення курсу «Художня праця та основи дизайну»: навчально-ділові ігри, воркшопи, майстер-класи, міні-проекти, евристичні прийоми навчання тощо.
Ключові слова: художньо-творча діяльність, художня праця, підготовка фахівців, компетенція, сучасні педагогічні технології, майстер-клас, міні-проект, воркшоп.